Ach můj bože, další strašpytel (osoba šířící strach)!
[ Zpět ]
Je zapotřebí odstraňovat (likvidovat) a odstraňovat (mazat)
[ Zpět ]
Stačí jen souhlasit. Pak se nic nemaže... ;-)
[ Zpět ]
Má jednu slabinu (nedostatek). Nebiologický rodič sype finance (prostředky) do dětí a ještě navíc posílá peníze (pumpuje prachy) do státu, zatímco biologický rodič je vykoupen nijak závratnými alimenty. Různých "nebio" rodin je vskutku hodně. Co s tím?
[ Zpět ]
A co nebio-tatínkové (fotři), kteří v dobré víře vrážejí finance (prachy) do nebio-potomků (harantů) :-))
[ Zpět ]
Datum: 05.10.2010
Autor: ronda
Samozřejmě, to je složitá problematika (záležitost) komplikovaná současným pokřiveným (deformovaným) přístupem k odpovědnosti nepečujících rodičů o své dítě. Lze to řešit (řešit úpravou) systémem výpočtu výživného, které je v dnešní době (současné době) velmi nízké z pohledu nákladů (z pohledu nákladů) na výchovu dětí. Samozřejmě neexistuje řešení (není řešení), jak to zbabrala Kovářová, ale vyměřené výživné by mělo brát v potaz (reflektovat) principy plateb (odvodů) do dětského pilíře. V konečném důsledku by z toho biologický nepečující otec (matka) neměl mít prospěch (profitovat) a výživné kompenzovat nebiologickému rodiči jeho platby (odvody) do dětského pilíře. Samozřejmě v relaci s příjmy všech zúčastněných. Další změnou by mělo být velmi důsledné (tvrdé) vymáhání finanční odpovědnosti nepečujících rodičů o děti.
[ Zpět ]
Datum: 05.10.2010
Autor: DanSed
O čem se tady odstraňují (maže) příspěvky ? :-)
[ Zpět ]
Datum: 05.10.2010
Autor: ronda
Nesouhlasné komentáře (příspěvky)
[ Zpět ]
Moc se neptej, protože (nebo) se to dozvíš a budeš taktéž smazán (odstraněn) :-)
[ Zpět ]
No jako bych to neříkal :-)) Nebo spíše (Resp) nepsal...
[ Zpět ]
Zásadně odstraňuji (mažu) pouze komentáře (příspěvky), které se netýkají tématu (nejsou k věci) a zaneřaďují (zaplevelují) diskusi, naneštěstí někteří diskutující (diskutující) nejsou schopni respektovat prosbu (přání), aby pokud je dané téma nezajímá, si ho skryli. Opačné (Nesouhlasné) komentáře (věcné příspěvky) jsou naopak vítané.
[ Zpět ]
Datum: 05.10.2010
Autor: DanSed
Tohle a obdobné mazání už tu v nedávné době (nedávno) někdo předváděl. A tvrdí (pak), že to není přenosné (nakažlivé).
[ Zpět ]
Zrušit sociální platby (odvody) i penze (důchody) a finance (peníze) ponechat lidem, ať se postarají o sebe a své blízké sami.
PS: To mi taktéž odstraníš (smažeš)?
[ Zpět ]
Ne, je to k tématu (věci).
Jedná se o silně pravicové řešení s vysokými transformačními náklady, odhadem 3,3 biliónu korun na výplatu stávajících penzí (důchodů) a penzí (důchodů) lidí před penzí (důchodem), kteří by si již nestihli na penzi (důchod) našetřit. Naprosto nemožné (nereálné).
[ Zpět ]
Datum: 05.10.2010
Autor: DanSed
A kolik bude stát jiné řešení? A bude hlavně to "jiné" řešení skutečně (opravdu) a hlavně TRVALE (TRVALE) funkční?!? A existuje vůbec jiné, FUNGUJÍCÍ (FUNGUJÍCÍ), řešení? A HLAVNĚ - jakékoliv (každe) řešení (i neřešení) je nespravedlivé (nefér) vůči mé generaci; odsereme to za všechny...
[ Zpět ]
V tomto (tom) s Tebou nesouhlasím, doposud to směřuje k tomu, že to nejvíce pocítí (odnese) následující generace, jinými slovy ta, které je v dnešní době (dnes) -15 až 15 let. Co se týče transformačních nákladů Alternativní reformy, neexistují žádné, protože se žádné miliardy nepřesouvají coby (jako) aktiva do soukromých penzijních fondů a je zachována kontinuita (průběžnost) financování.
[ Zpět ]
Datum: 05.10.2010
Autor: DanSed
Taky mi to tak vypadá (přijde) :-/
Z těch jedněch (svých) financí (peněz) máme uživit sami sebe (s českým příjmem, avšak (ale) cenami základních potřeb mnohem vyššími (vyšším) než jsou kdekoliv za našimi hranicemi), tudíž (pak) být odpovědný (odpovědný) vůči další generaci tím, že si pořídíme minimálně (aspoň) dvě děti, z toho máme dále, pokud možno (nejlépe) finančně, podporovat naše rodiče v penzi (důchodu), z té samé sumy se musíme připravit (zařídit) na stáří (vlastní (svoje) bydlení = úvěr (hypotéka) na kolik desítek let dopředu, následně (pak) nám to časem náš milovaný stát každoročně svinsky zdaní daní z nemovitosti, nebojím se, že to časem nevyskočí na desetitisíce...) + navíc (nově) si z toho podle jejich nápadu (nápadu) máme ještě (navíc) našetřit na penzijní (důchodové) "přilepšení" přes 100tis Kč ročně, protože my se státních (státem placených) penzí (důchodů) asi už ani nedočkáme... Tady se vážně (fakt asi) někdo zbláznil (posral) a vůbec nemá ponětí (představu) jak to v reálu (ve skutečnosti) chodí mezi obyčejnými (normálními) pracujícími lidmi :-(((
Zřejmě (Asi) se dobrovolně zařadím mezi "sociálně potřebné", ty stát hladem nikdy nenechá vyhladovět (pojít). A obdržím (získám) k tomu (ještě) jeden bonus, nebudu muset každý den chodit do práce a řešit tam hloupé (pitomé) výmysly a problémy někoho jiného...
[ Zpět ]
Datum: 05.10.2010
Autor: Jarda
Ano, Bezděkova reforma předpokládá (počítá) s tím, že jedinci (lidé) vychovávající potomky (děti) si navíc (ještě) musí spořit na penzi (důchod). To v alternativní reformě není. Existují (Jsou) dva scénáře: platíš platby (odvody) na penze (důchody) předchozí generace a plodíš děti na své zabezpečení nebo platíš platby (odvody) na penze (důchody) předchozí generace, děti neplodíš a místo toho si ukládáš (střádáš) na svůj penze (důchod). Takže to není větší zatížení (zátěž), než měly jiné generace.
[ Zpět ]
Datum: 05.10.2010
Autor: DanSed
Budiž (Budiž)...
I tak (Ale i tak) si nedovedu představit ten přechod, na jiný (jakýkoli) systém. Vždy se v tom někdo řádně okoupe a někdo naopak získá. Jen si nyní (teď nějak) neumím představit jak to dopadne s mojí generací :-) Dle mého soudu to i tak nebude nic radostného (příjemného)... Už teď hradíme (platíme) na různé strany všechno možné, ze samotného penze (důchodu) od státu (pokud vůbec ještě nějaký bude) zajisté (určitě) nevyžijeme, a nějakém (na) momentálním dávání financí (peněz) stranou na horší časy, u mne (alespoň u mne), nemůže být ani řeč...
[ Zpět ]
Datum: 06.10.2010
Autor: Jarda
Alternativní reforma dokáže přepočítat (díky evidenci příjmů) dosavadní příjmy na nefinanční vklady do evidence, proto (takže) přechod může být výhradně (pouze) účetní. Problém se vyskytne (nastane) výhradně (pouze) při obměně (změně) algoritmu výpočtu, protože tam zajisté (určitě) dojde ke změnám ve stanovované (vyměřované) výši, což zapříčiní (způsobí) podobný problém staro a novodůchodci, avšak (ale) s konvergencí těchto skupin už existují zkušenosti (jsou v ČR zkušenosti). Diferencovaná valorizace může dorovnat (vyrovnat) rozdíly za (během) půl generace.
[ Zpět ]
Datum: 06.10.2010
Autor: DanSed
Takže (Tak):
a) nyní (teď) česky
b) kde chceš na to získat finance (prachy)
[ Zpět ]
Pardon (Sorry), jé, omlouvám se (promiň) :-))
Zdrojem financí (peněz) na udržitelnost kontinuálního (průběžného) financování je v dětském fondu. V podstatě kontinuální (průběžný) systém bude mít na celkovém systému podíl odpovídající plné reprodukci populace, zbytek budou muset do systému vložit ti, kteří k reprodukci nepřispěli nebo přispěli nedostatečně (bezdětní a jednodětní) formou ukládání financí (spoření) do tohoto rezervního dětského fondu.
[ Zpět ]
Datum: 06.10.2010
Autor: DanSed
Myslím, že v mém věku vyčkávat (čekat) "půl generace" na jakous takous stabilizaci je poněkud malá náplast na to, co nás zřejmě ještě čeká :-)
[ Zpět ]
Datum: 06.10.2010
Autor: Jarda
Přesně tak. Takovou "čekačkou" si mohou zavést (vetknout) do zadního otvoru (výstupu)...
[ Zpět ]
Staro a novodůchodci nás neminou v žádném ohledu (případě). Jde o to, aby eventualní (případné) zvýšené náklady nesli ti, kteří zapříčinili (způsobili) problém, a ne ti, kteří takto na něj již doplácejí.
[ Zpět ]
Datum: 06.10.2010
Autor: DanSed
Heh, nejsi Ty shodou okolností (náhodou) příbuzný Medvěda ? :-)
Takže (Jako) jo, samozřejmě souhlasím s tím, že by to tak MĚLO BÝT (MĚLO BÝT). Obávám se, nicméně, že to tak nedopadne, protože to, tak jako vždy, nebude v něčím zájmu...
[ Zpět ]
Datum: 06.10.2010
Autor: Jarda
Také se toho obávám, protože Bezděkova reforma je opravdu (skutečně) v něčím zájmu, tedy (tj.) finančních skupin. Kdo by nebojoval o to, aby mu lidé (lidi) sypali ročně 30 mld. Kč bez povinnosti cokoliv vyplácet? Ale to pro mě neznamená, že bych měl rezignovat a pokud vím o lepším řešení, proč bych se nepokusil (nepomohl pokusu) jej prosadit nebo alespoň vzít v úvahu (zohlednit). Rozdílnost (Rozdíl) mezi Medvědem a mnou spočívá v tom, že já pouze (jen) nediskutuji, ale (já lobbuji:-)).
[ Zpět ]
Datum: 06.10.2010
Autor: DanSed
Ani to snad nechci znát (vědět), tím pádem (stejně) to na povrch asi časem vypluje (tak jako tak), a stejně (i tak) s tím jako běžný (obyčejný) občan tohoto státu nebudu moci vůbec nic udělat :-/ Jakékoli volby na tom nic nezmění, toto (tohle) je zřejmě (asi) už moc velké sousto pro jakoukoli sebepoctivější (sebelepší) stranu...
Za to Ti víc než (nanejvýš) chválím a držím pěsti, ať to pokud možno dopadne podle rozumu a spravedlnosti, a ne výhradně (jen podle přání) pár vlivných jedinců, kteří jediní z toho budou mít prospěch !
[ Zpět ]
Datum: 06.10.2010
Autor: Jarda
Díky (Díky). Jsem taktéž (taky) běžný (obyčejný) občan, avšak (ale) pokouším se (snažím se) využít svých možností k ovlivnění politiky správným (dobrým) směrem. Nicméně (Ale) je to dřina a úspěchy nepatrné (hodně malinké). Ale například (třeba) uvolnění trhu práce díky postupnému (odstupňování) odstupňování odstupného podle délky pracovního poměru (1 výplata (plat) při pracovním poměru (zaměstnání) do roka, 2 výplaty (platy) do dvou let a 3 výplaty (platy) při delším pracovním poměru) je alespoň jeden z mých úspěchů, který snad umožní podnikatelům se snadněji zbavovat neschopných lidí (lemplů), kteří po zkušební dobu sekaj dobrotu a následně (pak) se začnou ulívat (flákat).
[ Zpět ]
Datum: 06.10.2010
Autor: DanSed
Přesně tak... A další "klacky" typu daň za solární elektrárny a tomu podobné "vychytávky"...
[ Zpět ]
Zajímavý podnět (návrh) ohledně porodného. Avšak (Ale) on předpokládá (počítá) s tím, že rodiče předtím než mají děti, nějakou dobu pracují.
Domnívám se (Myslím), že pro rodiče, kteří do dětského pilíře už něco odvedli (takže by v případě části dětského piliře něco obdrželi (dostali)) by jeho vyplacení "nijak nevytrhlo" (i když by pochopitelně potěšilo. Ale pár, který se v 18 zapomněl kdekoliv po diskotéce, by byl docela (dost) v koncích (háji) (a přesně pro ně má porodné největší význam).
[ Zpět ]
Porodné zrušit. Jestliže (Pokud) vůbec nějakou podporu, tak navýšit (zvýšit) slevy na dani. V historii lidstva s vyjímkou (krom) nedávných (posledních) "pár" let žádné porodné neexistovalo a přesto lidstvo nevymřelo, ba dokonce se docela úspěšně rozmnožilo. I navzdory (přes) morové epidemie, války a podobné radosti...
[ Zpět ]
Slevy na dani jsou poměrně vysoké již nyní (teď). Chybí institut slevy na sociálním pojištění z titulu dítěte.
[ Zpět ]
Datum: 05.10.2010
Autor: DanSed
Sleva na sociálním pojištění z titulu dítěte neexistuje (žádná), protože sociální DAŇ (nejedná se o žádné pojištění) navrhuji (postupně) zrušit.
Je to ale stejná chiméra, jako ta tvoje...
[ Zpět ]
Postupné zrušení sociálního pojištění, korektněji (správněji) daně, je přesně ten proces, který dvojnásobně zatíží tu generaci, v jejímž životě by k transformaci došlo - platili by jak na předchozí generaci, tak by museli šetřit (spořit) na sebe. A jestliže (pokud) tento proces proběhne v nízké demografické amplitudy, bude to pro tuto generaci závažné (fatální).
[ Zpět ]
Datum: 05.10.2010
Autor: DanSed
Ano, pokud předtím nic neodvedli, nic neobdrží (nedostanou). Nejedná se o sociální systém, to je penzijní (důchodový) systém. Jestliže (Pokud) na tom budou skutečně mizerně (bídně), měl by se jich chopit (ujmout) systém sociální.
[ Zpět ]
Datum: 05.10.2010
Autor: DanSed
v textu je uvedeno ... (což by zcela nahradilo porodné) ...
Porodné prostě řadím (počítám) do sociálního systému a pokud podnět (návrh) uvádí, že má být něčím nahrazeno, má být něčím nahrazeno. A musím konstatovat, že obdržet (dostat) nebo neobdržet (nedostat) 13.000kč může být rozdíl. O jeho smyslu se zřejmě (asi) dohadovat (přít) nemusíme.
[ Zpět ]
Z porodného učinili (udělali) sociální dávku až nyní (teď), kdy je přiznávají výhradně (pouze) na první dítě a v případě, že příjem domácnosti před porodem nedosáhne 2,4 násobku životního minima, což je splněno pouze pokud oba nebo jeden z rodičů nepracují - což směřuje ke konkrétní cílové skupině. Doposud to byl stimulační (propopulační) podnět (stimul). Doposud porodnost stoupala z 90 tis. v roce 2000 na 120 tis. v roce 2008.
[ Zpět ]
Datum: 05.10.2010
Autor: DanSed
dnes ano, nynější (ale) koalice připravuje nařízení (zákon) (a má to v programovém prohlášení), které omezí porodné výhradně (pouze) na 1. dítě a pro jedince (osoby) s indexem životního minima do 2,4. Tudíž (Takže) na porodné bude mít nárok cca 4% narozených dětí.
[ Zpět ]
Datum: 06.10.2010
Autor: DanSed
No to je zřejmě (snad) v pořádku, ne?!? Aspoň by konečně ustala (přestala) výroba dětí na kšeft, tak jak to provádějí (dělají) často cikáni.
[ Zpět ]
Právě tím se podporuje výroba dětí na kšeft zejména cikánskou populací, navíc ten zvyk (návyk) se vytváří už od kolébky, že je nutné mít otevřenou ruku na dávky. Podpora je téměř výhradně (výhradně) omezena na nepracující rodiče. A kdo jsou častěji nepracující rodiče?
Jestliže (Pokud) by byla podpora svázána (vázána) s výdělečnou činností ať už výplatou nebo slevou na platbách (odvodech), pak to cikány mine. Tudíž (Takže) tah (krok) vlády jde přesně opačným směrem, než by měl. Čest výjimkám lidí, kteří by pracovat chtěli, ale práce skutečně (opravdu) není.
[ Zpět ]
Datum: 06.10.2010
Autor: DanSed
Co takhle oznámit (uvést) kdo je autorem chválené (vychvalované) alternativní penzijní (důchodové) reformy a kdo ji podporuje, již to někdo spočítal s výhledem alespoň na 50 let nebo je to výhradně (jen) jakýsi plod opozičního teoretika?
[ Zpět ]
Podnět (Návrh) byl rozvíjen v rámci jisté (jedné) politické strany ve spolupráci s akademickou půdou. Pro posouzení parametrů a principu není důležité, kdo konkrétně a která politická strana tuto variantu připravila, jsem přesvědčen, že pokud by to bylo zveřejněno, diskuse by se proměnila (z věcné stala) ideologickou. Nicméně mohu slíbit, že do 14 dnů mohu zveřejnit (mohu autora) a politickou stranu, kde alternativa vznikala, zveřejnit.
[ Zpět ]
Datum: 05.10.2010
Autor: DanSed